Vážení zákazníci,

Přejeme Vám veselé Vánoce a mnoho úspěchů v roce 2025!

!! 13. 12. 2024 máme pouze do 14:00 !!

V roce 2024 jsme Vám k dispozici do 20. 12. do 12:00. V novém roce od 6. 1. 2025 ve standardních otevíracích hodinách. Poslední objednávky prostřednictvím e-shopu budou vyřízeny 18. 12.

bezplatná infolinka
 800 100 488

Na co si dát pozor při výběru čistírny peří

Skutečná cena

Věnujte pozornost zjištění skutečné ceny a vyvarujte se nepříjemného překvapení z navýšené částky. Dle našich zkušeností některé konkurenční firmy neuvádějí kompletní cenu. Cena se skládá z několika samostatných položek (párání, nový sypek, čištění peří, ušití výrobku­…). Informace jsou mnohdy zavádějící až lživé a zjistit výslednou cenu není snadné.
Vždy se snažíme, aby v daném městě či oblasti byly ceny v nejžádanějším sortimentu ve srovnání s ostatními prodejci nejnižší, při zachování kvality. Proto je pružně upravujeme tak, aby žádný z našich zákazníků nemusel mít pocit, že jinde mohl nakoupit levněji. Naše ceny jsou přehledné, kompletní a konečné.

Prošití přikrývek

Důvodem prošití dek do kostek (či jiných uzavřených obrazců) je rovnoměrné rozložení peří po celé ploše přikrývky. Pohyb peří
je minimální a nemělo by tak docházet k jeho sesypávání. Některé firmy používají k prošívání přikrývek automatické stroje. Při použití automatických strojů na prošití se obvykle přikrývka nejprve pod tlakem naplní peřím a následně je prošita. V takovém případě nemusí být peří rovnoměrně rozloženo. U dek prošívaných přes již naplněné peří navíc hrozí, že se nitě uvolní díky peří, které uvízlo ve švu. Nit se přetrhne a po čase se švy párají.
My se proto držíme osvědčeného způsobu. Spoléháme na šikovné ruce našich pečlivých švadlen, které nejprve odváží náplň každé kostky a postupně, za použití šicího stroje, zašívají kostku po kostce. Tímto způsobem práce sice trvá déle a je náročnější,
ale odnesete si domů kvalitní výrobek.

Záruka na výrobky

Na renovaci péřového výrobku (rozpárání, vyčištění peří, ušití do nového sypku) se vztahuje tříměsíční zákonná záruční lhůta (pokud není smluvně sjednáno jinak). Záruční doba nových výrobků je 2 roky.
Využijete-li služby renovace péřového výrobku u firmy Mareš, získáváte zvýhodněnou prodlouženou záruku.
Ne 3 měsíce, ale 24 měsíců!
Při dodání vlastní sypkoviny zákazníkem se záruka na tuto sypkovinu nevztahuje.

Technologie čištění peří

Většina čistíren má k dispozici jednu technologii čištění. Obvykle je prezentována jako nejlepší, odborná apod. Rozdíly v kvalitě peří dodaném zákazníky jsou velké. Některé peří je ve velmi dobrém stavu, jiné více opotřebené, někdy zapáchající,
nebo dokonce s výskytem plísní. Nesouhlasíme tedy s názorem, že jedna technologie je univerzálně nejlepší pro všechno peří
bez rozdílu.
Naše firma disponuje třemi technologiemi - mokrá cesta, čištění parou, suchá cesta ( více o technologiích čištění peří).
Každá naše pracovnice umí spolehlivě posoudit stav dodaného peří a pečlivě zvolí způsob čištění, který je pro konkrétní peří vhodný - nejúčinnější a zároveň nejšetrnější.
Pokud po rozpárání dodané přikrývky či polštáře vidíme, že peří je příliš nekvalitní a není vhodné k dalšímu použití, zákazníka telefonicky kontaktujeme a domlouváme další postup.
Každou zakázku čistíme zásadně samostatně, nemusíte se tedy obávat, že by bylo peří smícháno či zaměněno.

Víte, kdy platíte za informace?

Většinu informací se obvykle dočtete z internetových prezentací firem. Pokud máte konkrétní dotaz nebo potřebujete poradit, často je nejrychlejší telefonicky výrobce kontaktovat. Možná budete překvapeni, že ne vždy je Vám kompetentní osoba schopna nebo ochotna na Vaše otázky odpovědět. Ztratíte tak čas i peníze za telefonování.
Ve firmě Mareš na Vaše dotazy rádi odpovíme zcela zdarma na bezplatné infolince 800 100 488. Písemně nás můžete kontaktovat prostřednictvím formuláře kontaktní formulář nebo e-mailem zc.seram-irep@ofni.

Záměna peří

Kapacita strojů na čištění peří se liší. Některé přístroje umožňují během jednoho procesu vyčistit velké množství peří.
Technicky tedy lze najednou vyčistit peří z více zakázek.
U nás je každá objednávka při převzetí řádně označena jménem zákazníka, číslem zakázky a kódem sběrného místa (pobočky).
Ve výrobě bude Vaše zakázka čištěna samostatně. Systém výkazu práce našich pracovnic a skladová logistika neumožňují jiný postup. Výrobní procesy jsou kontrolovány nadřízenou osobou a kamerovým systémem. Nemůže tedy dojít k záměně ani smíchání peří z více objednávek.  

Neúplná objednávka

Pokud je objednávkový formulář vyplněn chybně, nesrozumitelně nebo některý údaj potřebný pro zhotovení zakázky chybí,
může vzniknout nedorozumění.
Personál našich poboček je zaškolen. Na základě dotazů a Vašich odpovědí vyplní formulář. Údaje prosím zkontrolujte a objednávku potvrďte svým podpisem. Stane-li se, že některá důležitá informace pro zhotovení výrobku i přesto chybí, situaci ve výrobním závodě při evidenci zakázky ihned řešíme. Telefonicky Vás kontaktujeme a vše potřebné doplníme.

Čištění peří se sypkem nebo bez sypku?

Je lepší péřový výrobek kompletně zrenovovat nebo jej vyprat včetně sypkoviny? Při praní celého výrobku podstupujete řadu rizik:

  • Výrobek není rozpárán a tedy nelze posoudit kvalitu peří a zvolit optimální technologii čištění.
  • Používáním péřového výrobku vzniká odpad v podobě úlomků peří a prachu. Při praní včetně sypkoviny zůstává tento odpad uvnitř výrobku a není odstraněn.
  • Přirozená mastnota z peří může při praní vytvořit na sypkovině neodstranitelné skvrny.
  • V případě povolených švů u výrobku může dojít k roztržení látky a znehodnocení deky či polštáře.
  • Při praní celého výrobku jsou vyšší nároky na závěrečné sušení. Pokud není peří důkladně vysušeno, tvoří se cucky peří
    a případná vlhkost může způsobit vznik plísní.
U nás je výrobek vždy nejprve rozpárán. Posoudíme stav dodaného peří a zvolíme nejvhodnější způsob čištění. Čistíme pouze peří. Sypkovinu nepereme. Vyčištěné peří je standardně ušito do nového sypku. 

Bezplatná infolinka

Všechny dotazy Vám rádi zodpovíme každý pracovní den
od 8:00 do 17:00 hodin
na našem bezplatném čísle:

cistirna-peri-mares-infolinka.png, 21kB

Ocenění

cistirna-peri-mares-scs2.png, 21kB

Mediální prezentace

Zobrazit další video...

Lichotníček lichotnik.png, 2,1kB


 
soutez.png, 6,8kB
Jak se souteže zúčastnit?

Stačí zakoupit službu renovace nebo nový péřový výrobek a jste automaticky zařazeni do slosování poukázku na dovolenou
v hodnotě
20 000 Kč,
set péřové deky a polštáře
a péřový bederní pás.

Informace o soutěži ZDE.