!! 13. 12. 2024 máme pouze do 14:00 !!
V roce 2024 jsme Vám k dispozici do 20. 12. do 12:00. V novém roce od 6. 1. 2025 ve standardních otevíracích hodinách. Poslední objednávky prostřednictvím e-shopu budou vyřízeny 18. 12.
Vždy se snažíme, aby v daném městě či oblasti byly ceny v nejžádanějším sortimentu ve srovnání s ostatními prodejci nejnižší, při zachování kvality. Proto je pružně upravujeme tak, aby žádný z našich zákazníků nemusel mít pocit, že jinde mohl nakoupit levněji. Naše ceny jsou přehledné, kompletní a konečné.
My se proto držíme osvědčeného způsobu. Spoléháme na šikovné ruce našich pečlivých švadlen, které nejprve odváží náplň každé kostky a postupně, za použití šicího stroje, zašívají kostku po kostce. Tímto způsobem práce sice trvá déle a je náročnější,
ale odnesete si domů kvalitní výrobek.
Využijete-li služby renovace péřového výrobku u firmy Mareš, získáváte zvýhodněnou prodlouženou záruku.
Ne 3 měsíce, ale 24 měsíců!
Při dodání vlastní sypkoviny zákazníkem se záruka na tuto sypkovinu nevztahuje.
Naše firma disponuje třemi technologiemi - mokrá cesta, čištění parou, suchá cesta ( více o technologiích čištění peří).
Každá naše pracovnice umí spolehlivě posoudit stav dodaného peří a pečlivě zvolí způsob čištění, který je pro konkrétní peří vhodný - nejúčinnější a zároveň nejšetrnější.
Pokud po rozpárání dodané přikrývky či polštáře vidíme, že peří je příliš nekvalitní a není vhodné k dalšímu použití, zákazníka telefonicky kontaktujeme a domlouváme další postup.
Každou zakázku čistíme zásadně samostatně, nemusíte se tedy obávat, že by bylo peří smícháno či zaměněno.
Ve firmě Mareš na Vaše dotazy rádi odpovíme zcela zdarma na bezplatné infolince 800 100 488. Písemně nás můžete kontaktovat prostřednictvím formuláře kontaktní formulář nebo e-mailem zc.seram-irep@ofni.
U nás je každá objednávka při převzetí řádně označena jménem zákazníka, číslem zakázky a kódem sběrného místa (pobočky).
Ve výrobě bude Vaše zakázka čištěna samostatně. Systém výkazu práce našich pracovnic a skladová logistika neumožňují jiný postup. Výrobní procesy jsou kontrolovány nadřízenou osobou a kamerovým systémem. Nemůže tedy dojít k záměně ani smíchání peří z více objednávek.
Personál našich poboček je zaškolen. Na základě dotazů a Vašich odpovědí vyplní formulář. Údaje prosím zkontrolujte a objednávku potvrďte svým podpisem. Stane-li se, že některá důležitá informace pro zhotovení výrobku i přesto chybí, situaci ve výrobním závodě při evidenci zakázky ihned řešíme. Telefonicky Vás kontaktujeme a vše potřebné doplníme.
Je lepší péřový výrobek kompletně zrenovovat nebo jej vyprat včetně sypkoviny? Při praní celého výrobku podstupujete řadu rizik:
U nás je výrobek vždy nejprve rozpárán. Posoudíme stav dodaného peří a zvolíme nejvhodnější způsob čištění. Čistíme pouze peří. Sypkovinu nepereme. Vyčištěné peří je standardně ušito do nového sypku.
Všechny dotazy Vám rádi zodpovíme každý pracovní den
od 8:00 do 17:00 hodin na našem bezplatném čísle:
Stačí zakoupit službu renovace nebo nový péřový výrobek a jste automaticky zařazeni do slosování poukázku na dovolenou
v hodnotě
20 000 Kč,
set péřové deky a polštáře
a péřový bederní pás.